Waar ga je aan de slag?

Forint is in Noord-Nederland de forensisch psychiatrische zorgketen van AFPN Groningen (poliklinisch en ForFACT), BW Forint, FPA (Forensisch Psychiatrische Afdeling) Zuidlaren en FPC Dr. S. van Mesdag. Onze doelgroep bestaat uit kwetsbare mensen die door hun psychiatrische problematiek grensoverschrijdend gedrag (dreigen te) vertonen. Door dit gedrag komen zij met politie en justitie in aanraking of dreigen daarmee in aanraking te komen. Vaak is er ook sprake van verslavingsproblematiek en trauma gerelateerde problematiek. Onze samenwerking maakt het mogelijk deze mensen gedurende hun behandeltraject de juiste mate van behandeling, zorg en beveiliging te bieden.

Wat ga je doen?

  • Je houdt de elektronische cliëntendossiers (EPD) bij in ONS
  • Je verzorgt de afspraken in de (EPD) ONS agenda;
  • Je verricht balie- en telefoonwerkzaamheden;
  • Je voert registratiewerkzaamheden uit;
  • Je verwerkt alle voorkomende correspondentie;
  • Je notuleert tijdens de diverse overleggen;
  • Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering/bewaking van alle overige secretariële werkzaamheden;
  • Je ondersteunt de behandelteams.

Wat kom je brengen?

Wij zoeken voor de FPA Zuidlaren (op het Dennenoordterrein in Zuidlaren) per november 2024 een gemotiveerde en enthousiaste secretaresse die voor 24 uren per week zijn of haar steentje bij wil dragen.

Dus heb jij:

  • een afgeronde opleiding op MBO-4 niveau,
  • het in je om ons cliëntensysteem (ONS) je makkelijk eigen te maken of heb je je dit systeem al helemaal eigen gemaakt,
  • goede vaardigheden in Word, outlook en Excel,
  • een goede beheersing van de Nederlandse taal,
  • daarnaast zijn we per 1 januari 2025 onderdeel de FPC Dr. S. van Mesdag middels overgang van onderneming, daarvoor is werken in User een pre.

En ben of kun je daarnaast:

  • stressbesteding, oplossingsgericht denken en goed overzicht houden,
  • goed in je werk structureren en prioriteren,
  • stressbestendig, proactief, oplossingsgericht, goed overzicht houden,
  • zowel goed werken in een team als zelfstandig werken?

Reageer dan snel en wellicht word jij onze nieuwe collega!

Wat bieden wij jou?

Je werkzaamheden als secretaresse binnen ons team vragen veel flexibiliteit en vakinhoudelijke deskundigheid. Dat waarderen wij zeer. Indien je voldoet aan de criteria en competenties van deze vacature bieden wij je een tijdelijke aanstelling van een jaar. Wij vinden het bij Lentis belangrijk dat onze medewerkers ruimte krijgen voor eigen ontwikkeling en ambities. Hierover gaan wij graag met je in gesprek. Dat vullen we aan met:

  • Een salaris dat is ingedeeld in FWG 35, conform de cao GGZ
  • Een uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden. Naast een breed scala aan; opleidingsmogelijkheden kun je denken aan: tablet-/laptop-regeling, fitness abonnement, fietsplan, korting bij (zorg)verzekeringen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een eindejaarsuitkering van 8,3%, die je ook kunt gebruiken om de cao-vergoeding voor woon-werkverkeer te verhogen;
  • De mogelijkheid tot het volgen van online trainingen en cursussen;
  • Deelname aan activiteiten, projecten en opleidingen vanuit Lentis Leefstijl;
  • De mogelijkheid om deel te nemen aan aanvullende arbeidsongeschiktheidsverzekeringen.

Ben je enthousiast? Je bent welkom!

Wij bieden jou een baan met afwisseling, mogelijkheden voor kennisdeling en de ruimte om jezelf te ontplooien. Daarnaast kom je te werken in een hecht en betrokken team. Zelfs bij lichte belangstelling mag je bellen, wij beantwoorden graag je vragen. Je kunt contact opnemen met Raymon Koenen, teamleider FPA Zuidlaren, bereikbaar via tel.nr.: 06-51131753

Geïnteresseerd?

Je kunt tot en met 27 oktober 2024 reageren op deze vacature.
Ondervind je problemen met het online solliciteren? De helpdesk HR helpt je graag verder op weg en is bereikbaar op werkdagen van 09.00 – 13:00 uur, tel. 050 - 409 7007. Buiten deze werktijden kun je mailen naar hrservice@lentis.nl.

Goed om te weten

  • Voor indiensttreding willen wij graag een verklaring omtrent gedrag ontvangen, hiervoor ontvang je van ons een aanvraaglink;
  • Tijdens de sollicitatieprocedure kunnen wij vragen naar referenties;
  • Wij werven graag zelf onze medewerkers, daarom wordt acquisitie niet op prijs gesteld;
  • Voor deze vacature wordt zowel in- als extern geworven waarbij de interne kandidaat bij gelijke geschiktheid voorrang geniet.

            

"Ik leer iedere dag bij, dat maakt het leuk!"

“Ik werk als managementassistente voor de manager HR. In 1997 ben ik bij een van de voorgangers van Lentis begonnen…

            

Het sollicitatieproces

Je solliciteert via ons online formulier en ontvangt direct een bevestiging in je mailbox. Let op: deze kan in je spambox terecht komen.

We bekijken je sollicitatie zorgvuldig en je hoort uiterlijk 2 weken na de sluitingsdatum of we met elkaar in gesprek gaan.

Pas jij bij ons? Dan word je veelal telefonisch uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Als het van beide kanten goed klikt vragen wij een referentie op.

Is er van beide kanten een match? Dan nodigen we je uit voor een arbeidsvoorwaardengesprek. Bij indiensttreding vragen wij je een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) te overhandigen, hiervoor ontvang je van ons een aanvraaglink.

Over Lentis

Lentis is een organisatie voor geestelijke gezondheidszorg, forensische gezondheidszorg en ouderenzorg voornamelijk werkzaam in de provincies Groningen, Drenthe en Friesland. We verlenen Basis GGZ en Specialistische GGZ aan kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen. Daarnaast bieden we naast forensische zorg, wonen, welzijn, zorg en behandeling voor ouderen vallend onder de Verpleeg-, Verzorgingshuizen en Thuiszorg. Lentis bestaat uit ongeveer 4000 medewerkers.

Heb je vragen over deze vacature?

We kunnen je alles vertellen over deze vacature en het sollicitatieproces!