Voor onze beschermd wonen locatie in Delfzijl zijn wij per direct op zoek naar een facilitair medewerker voor 20 tot 25 uur per week. Als facilitair medewerker:

  • ontlast jij de zorgmedewerkers;
  • krijg je te maken met een afwisselende baan, net als de werkzaamheden is geen dag hetzelfde;
  • zijn de bewoners blij met jou als vast gezicht.

Daarom is het werken binnen wonen Delfzijl de plek voor jou

Wonen Delfzijl ligt gecentreerd in een woonwijk, vlakbij de zee. De Woonafdeling bestaat uit twee kerngebouwen. Hierin is de personeelspost gevestigd en zijn twee groepswoningen. De groepswoning is bedoeld voor mensen waarbij het personeel dichtbij moet zijn. Er is plaats voor 10 bewoners. Daarnaast heeft Wonen Delfzijl 31 HAT-woningen (Housing Apart Together) Dit zijn complete appartementen in de wijk. De leeftijd van onze bewoners ligt tussen de 18 en 75 jaar.

Jullie zijn als klein team met z’n tweeën verantwoordelijk voor de schoonmaak binnen wonen Delfzijl. Hierbij zijn de werkzaamheden verdeeld. Jij bent verantwoordelijke voor de twee groepswoningen en een aantal HAT - woningen in de wijk. Jouw collega doet voornamelijk de HAT- woningen. De gemeenschappelijke ruimtes worden dagelijks door jullie beide opgepakt.  Je komt te werken in een dynamische omgeving waarbij jouw werkzaamheden divers zullen zijn. Jij bent van toegevoegde waarde door het primaire proces te ontlasten waardoor de zorgmedewerkers zich kunnen blijven richten op de zorg.

Lees hier meer over Wonen Delfzijl.

Jouw toekomstige collega over het team

Anita: jouw toekomstige directe collega: “ik werk al zo’n 15 jaar met veel plezier aan de kustweg in Delfzijl, inmiddels heb ik met een aantal bewoners een echt klik opgebouwd. Ik vind het leuk om de huishoudelijke taken samen op te pakken waarbij ik de bewoners in beweging kan brengen. Ik hoop met jou als nieuwe collega een lange werkrelatie aan te gaan”.

Wat ga je doen?

  • Je maakt dagelijks en periodiek de algemene ruimtes en de bewoners gebonden ruimtes schoon. Hiermee zorg je voor een hygiënische werk- en leefomgeving voor zowel bewoners als medewerkers en bezoekers.
  • Je zorgt voor een fijne leefomgeving van onze bewoners.
  • Je draagt zorg voor schoonmaakgerichte bestellingen.

"Ik leer iedere dag bij, dat maakt het leuk!"

“Ik werk als managementassistente voor de manager HR. In 1997 ben ik bij een van de voorgangers van Lentis begonnen…

Dit krijg je van ons

  • Een tijdelijk contract van een jaar met de intentie deze hierna om te zetten naar een vast dienstverband.
  • Een bruto maandsalaris ingeschaald in de aanloopschaal 19 of FWG 20 volgens de CAO GGZ (€ 1.968 – € 2.737 bij een 36-urige werkweek).
  • In totaal 166 vakantie-uren + 35 verlofuren in de vorm van een levensfasebudget bij een fulltime dienstverband. 
  • Een team waarin betrokkenheid erg belangrijk is.  

Qua secundaire voorwaarden heeft de CAO GGZ mooie voordelen voor jou, denk hierbij aan kortingen op verzekeringen of een fietsplan. Lees hier meer over onze arbeidsvoorwaarden. 

Wil je meer weten over werken bij Lentis? Klik hier voor inspirerende verhalen van jouw toekomstige collega’s.

Dit zoeken we in jou

Jij bent een enthousiaste collega die zich verantwoordelijk voelt voor zijn of haar taken. Je kunt gemakkelijk schakelen tussen de verschillende werkzaamheden. Je hebt een stevige persoonlijkheid in verband met het werken met onze doelgroep, het kunnen inleven en het op een juiste manier van benaderen zie jij als uitdaging. Verder heb je zorgvuldigheid, hygiëne en discretie hoog in het vaandel staan en kun jij ook door bepaalde situaties heen kijken. Je denkt gastvrij en kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken. Daarnaast beschik je over een flexibele instelling. In principe vinden jouw werkzaamheden doordeweeks plaats, dit van 08:00 uur – 13:00 uur. Mocht het door ziekte of omstandigheden nodig zijn, dan sta je er ook voor open om incidenteel  werkzaamheden binnen de regio op te pakken.  

Verder heb je: 

  • een afgeronde mbo-opleiding op niveau 2;
  • kennis en ervaring met schoonmaak werkzaamheden;
  • kennis van HACCP-regelgevingen en hygiëne-code of bereid deze kennis op te doen.

Enthousiast of meer weten?

Vind je het fijn om vrijblijvend kennis te maken? Dat kan! Neem hiervoor contact op met Erik van der Velde, coördinator facilitair bedrijf, via 06 – 51034268. Weet jij het al zeker? Dan ontvangen we graag voor 21 oktober 2024 jouw sollicitatie. Neem voor vragen over het proces contact op met Anouk Kuiken, medewerker werving en selectie via 06 – 82107701 of 050 – 409 78 78.

De sollicitatiegesprekken vinden plaats op woensdag 23 oktober 2024.   

Na het sollicitatiegesprek zou er een meeloopmoment plaats kunnen vinden. 

Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern gepubliceerd, waarbij interne kandidaten bij gelijke geschiktheid voorrang genieten in de procedure.

 

Het sollicitatieproces

Je solliciteert via ons online formulier en ontvangt direct een bevestiging in je mailbox. Let op: deze kan in je spambox terecht komen.

We bekijken je sollicitatie zorgvuldig en je hoort uiterlijk 2 weken na de sluitingsdatum of we met elkaar in gesprek gaan.

Pas jij bij ons? Dan word je veelal telefonisch uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Als het van beide kanten goed klikt vragen wij een referentie op.

Is er van beide kanten een match? Dan nodigen we je uit voor een arbeidsvoorwaardengesprek. Bij indiensttreding vragen wij je een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) te overhandigen, hiervoor ontvang je van ons een aanvraaglink.

Over Lentis

Lentis is een organisatie voor geestelijke gezondheidszorg, forensische gezondheidszorg en ouderenzorg voornamelijk werkzaam in de provincies Groningen, Drenthe en Friesland. We verlenen Basis GGZ en Specialistische GGZ aan kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen. Daarnaast bieden we naast forensische zorg, wonen, welzijn, zorg en behandeling voor ouderen vallend onder de Verpleeg-, Verzorgingshuizen en Thuiszorg. Lentis bestaat uit ongeveer 4000 medewerkers.

Heb je vragen over deze vacature?

We kunnen je alles vertellen over deze vacature en het sollicitatieproces!